تور شهر برجومی

جنگل و آبگرم برجومی

شهر زیبای برجومی با داشتن جاذبه های طبیعی و جنگل های بینظیر و زیبایش دل هر توریست و مسافری را می رباید. ده کیلومتر قبل از وارد شدن به برجومی درختانی با برگهای زرد و نارنجی و قرمز و سبز در فصل پاییز شروع یک منظره ی بی تکرار را مژده میدهند. شما در مرکز شهر احساس میکنید در وسط جنگلی ایستاده اید که در آن ساختمانها و هتل ها در طبیعت بلیعده شده اند.
در ابتدای پاییز هوا خنک و در زمستان نیز سرد و کوهستانی ست. بهار و تابستان هم در برجومی برای خود عالمی دارد،که روزهای گرم و شبهای خنک را در آن منطقه میتوانید ببینید. جاذبه های ساخت دست انسان هم در میانه ی این طبیعت زیبا باعث شده توریست ها از این منطقه بیشتر دیدن کنند. در میانه ی این شهر و از وسط پارک مرکزی برجومی، میتوان راهی پیدا کرد به جنگلی عمیق و بکر و در انتهای آن آبگرم( با درجه ی گرمای پایین، خصوصا در زمستان) و رودخانه ای که زیبایی این جنگل را ده برابر کرده. درختان بلند با برگ هایی به رنگ مداد رنگی ها که گویی این رنگها تمام نشدنی ست.
درختان میوه جنگلی هم کم نیستند در بین این درختان جنگل برجومی. گردو، آلو، سیب وحشی و گلابی و…. و حیوانات وحشی نیز در این جنگل ها دیده و بعضا پنهان هستند که به نزدیکی محل سکونت انسانها و اماکن توریستی نزدیک نمیشوند.
در پایان سفر ۳۵۰۰ متری کوتاه در درون جنگل و بعد از گذراندن پل استخرهای آبگرم برجومی ، به گیت خرید بلیط که قیمت هر نفر ده لاری میباشد، میرسید و بعد از آن وارد محوطه ی محافظت شده با دوربین های مدار بسته میشوید که در قسمت بالایی استخر ها (دو استخر بزرگ و یک استخر کوچک) اتاقک های چوبی و شیک که برای تعویض لباسها در نظر گرفته شده میتوانید ببینید که بعد از آن ساک لباسهایتان را باید روی نیمکت های نزدیک استخر بگذارید و بعد از طریق پله های فلزی وارد استخری شوید که از یک لوله ی منحنی روبه پایین آب نیمه گرم سرازیر میشود که عمق یکی از استخر ها در حدود یک مترو هفتاد سانت میباشد. شرکت توریستی گیب در برنامه ریزی های خود از ابتدای سفر، برنامه ی استخر و جنگلهای برجومی و همینطور حمام آبگرم نمره ای و سنتی بین راه برجومی – تفلیس را برای شما اجرا میکند و در بهترین فصل ، بهترین سفر را مدیریت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *