خدمات ترجمه گرجی و وکالت در گرجستان

 

در کشور گرجستان برای هر نوع خدمات و اقدام برای انجام هر کاری باید قرارداد داشته باشید. از اجاره خانه و یا رهن خانه گرفته تا خرید و فروش و قرارداد کاری بین شما و شرکت کارفرما و درکل همه چیز باید روی کاغذ بشکل قرارداد رسمی نوشته بشود تا بعدها مشکلی با طرف گرجی در هنگام کار یا پرداخت حقوق تان و یا در عقد قرارداد یکساله اجاره خانه و مسایل دیگر پیش نیاید. و برای این کار یا باید تسلط کامل به زبان گرجی داشته باشید، مثل زبان مادری ، یا باید تمام این خدمات را به زبان گرجی ترجمه کرده و نوتاری رسمی بکنید. خب بعد از تصمیم به انجام این کار شما به دنبال جایی برای ترجمه که قیمت پایین و مدت زمان کوتاه و ترجمه دقیق داشته باشد میگردید تا این کار را انجام دهید.

 

از آنجایی که شما تازه وارد هستید و جایی بعنوان دفتر ترجمه و یا آدرس خیابانها را هنوز بلد نیستید، فقط با ارسال پیام به واتساپ شرکت گیب میتوانید تمامی این خدمات را در اسرع وقت و تایید شده از سفارت ایران در تفلیس تحویل بگیرید و یا راهنمایی و مشاوره بگیرید برای انجام مراحل بعدی کارتان.

 

 

شرکت گیب گرجستان با قراردادی که با دفاتر ترجمه مترجمان رسمی و مجرب تفلیس به چندین زبان مانند:

انگلیسی، فارسی، گرجی، روسی ،آلمانی، فرانسه، عربی و زبانهای مورد نیاز شما دارد، میتواند تمامی نیازهای شما را درکوتاه ترین مدت زمان برآورده کند.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ترجمه و تنظیم قرارداد ها و انواع وکالتنامه ها و مدارک دانشگاهی به ما از واتساپ شرکت پیغام بدهید.

   

 

ترجمه متون انگلیسی ، فارسی ، گرجی و تمامی زبانها

 

ترجمه انواع گذرنامه ها از تمام زبانها به گرجی و بالعکس

 

ترجمه گواهینامه و گرفتن تاییدیه از وزارت امورخارجه

 

ترجمه شناسنامه – کارت ملی و مدارک شناسایی

 

ترجمه مدارک تحصیلی و دانشگاهی و تایید آن در سفارت ایران در تفلیس

 

تنظیم و ترجمه انواع درخواست نامه‌ها برای انجام قراردادهای مختلف

 

تنظیم و ترجمه قرادادهای حقیقی و حقوقی برای اشخاص و شرکت ها 

 

تنظیم و ترجمه انواع وکالتنامه‌ها