تحصیلات عالیه همچنان رمز موفقیت است.

برای به حرکت درآوردن چرخ پیشرفت در زندگی نیازمند توانایی های علمی است که تنها با ادامه تحصیل امکان پذیر است و اکنون با شرایط موجود در داخل کشور امکان تحصیل در سطوح علمی بالا و با کیفیت وجود ندارد و اساتید باتجربه و نخبه ی باسواد در کشورمان هر روزه مهاجرت کرده و روز به روز شرایط برای تحصیل در ایران سخت تر میشود. پس باید چاره ای اندیشید.

مزایای تحصیل در گرجستان

مقاطع علمی بالای اساتید خارج از کشور و منابع باز و آزاد علمی آن شما را در انتهای فارغ التحصیلی فردی باسواد و موفق میکند که مستقیما وارد بازار کار میشوید. مدارک فارغ التحصیلی گرجستان را اکثر کشورهای اروپایی، چین کانادا و آمریکا پذیرفته و میتوانید بعد از اتمام تحصیلات مهاجرت کرده و در آن کشورها فعالیت های مورد علاقه خود را شروع کنید و یا بیزنس خود را بدون موانع راه اندازی کنید.

رنگین کمانی از فرهنگ ها

افرادی که از سراسر دنیا به این کشور (گرجستان) جهت تحصیل سفر و اقامت میکنند و باعث دلگرمی باقی دانشجویان و شما میشوند و انگیزه ای برای تحصیل بهتر در محیط علمی جذاب که رنگین کمانی از فرهنگها را برای شما میسازد، میشوند. این اجتماع حتی باعث رقابت علمی سالم و موفق را در شما و بقیه دانشجویان ایجاد میکند. 

کشور گرجستان، شهر تفلیس تمامی بسترها را برای یک تحصیل خوب و استاندارد ایجاد کرده که شما عزیزان فقط متمرکز تحصیل در آن باشید و با سرعت پله های ترقی را بپیمایید.در کنار این امکانات شما بسیار نزدیک به ایران هستید و حس دوری از خانواده و وطن برای شما بسیار کمتر احساس میشود و فقط ۲ ساعت فاصله هوایی میتواند شما را به کشورتان برساند و در هر بار تعطیلی شما راحت میتوانید به خانواده خود سربزنید، جوری که انگار در داخل کشور تحصیل میکنید و فقط ۲ ساعت با تهران فاصله زمانی دارید. 

  ثبت نام در دانشگاههای گرجستان

 

آیا می دانستید در کشور گرجستان شما میتوانید با مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی و بدون نیاز به مدرک زبان مانند آیلتس یا تافل تحصیل کنید؟

مهمتر از آن اینکه مهم نیست دیپلم چه رشته ای را گرفته باشید و حتی معدل شما چند هست!

اینجانب مھدی بدرمیران مدیر شرکت گیب گرجستان با بیش از ١٢ سال سابقه در زمینه گردشگری ، مشاوره بازرگانی و سرمایه گذاری در کشور گرجستان ھستم و از سال ٢٠١٧ در بخش خدمات جذب دانشجویان خارجی مشغول به کار می باشم. من و ھمکارانم به دانشجویان در گرجستان از مرحله اولیه ثبت نام تا مرحله اقدام برای کارت اقامت این کشور و محل اقامت کمک خواھیم کرد تا بتوانند بدون استرس و نگرانی و تنھا با تمرکز روی ھدف اصلی خود که تحصیل است، شرایط ایده آل را پیدا کنند. و خوشحال می شویم ھر گونه سوالی در این زمینه را با ما مطرح کنید و درباره آن توضیح و صحبت کنیم.

 

لیست دوره ھایی که به زبان انگلیسی است و ما به دانشجویان خارجی پیشنھاد می دھیم به ترتیب ذیل است:

دوره ھای کارشناسی :

۱- پزشکی ٢- دندانپزشکی ٣- داروسازی ۴- مدیریت ۵- علوم کامپیوتر

۶- حقوق ٧- مھندسی فناوری اطلاعات ٨- پرستاری ٩- زبان انگلیسی ١٠- اقتصاد

 

دوره ھای کارشناسی ارشد:

١-  مدیریت MBA کلیه گرایش ھا ٢-  مھندسی فناوری اطلاعات ٣-  حقوق تجارت بین الملل

۴- مدیریت آموزشی و دیگر رشته ھای درخواستی که از طرف دانشجویان ، بعد از بررسی امکان تحصیل در آن رشته فراھم خواھد شد.

تمام رشته ھای درسی پیشنھادی فوق از طرف شرکت گیب گرجستان ، به زبان انگلیسی تدریس می شود و نیازی به مدرک زبان انگلیسی تافل و آیلتس  نیست.

بعد از دوران اتمام تحصیلات ، مدارک فارغ التحصیلی و سرتیفیکیت این دانشگاه ھا مورد تایید کشورھای اروپایی ، آمریکا ، کانادا و چین می باشد.

ازاھداف بلند مدت شرکت گیب برنامه ریزی و ھمکاری با شرکت ھا و موسسات خارج از گرجستان خصوصا ایران ، برای جذب دانشجو می باشد.پس اگر مخاطب ما شرکت یا موسسه ی جذب دانشجو و یا از طریقی امکان ارتباط با فارغ التحصیلان و علاقمندان به تحصیل در گرجستان میباشد، میتوانند برای ارتباط و اطلاعات بیشتر در این مورد با ما تماس حاصل فرمایند تا در صورت امکان با آنها همکاری لازم را انجام دهیم.

دانشگاه ھای تفلیس از نظر محیط دانشگاھی رتبه اول را در منطقه قفقاز دارند و ھمانطور که ممکن است بدانید آب و ھوای بسیار خوبی دارد. ترکیب دریا و جنگل در این کشور زیبا شرایط آب و هوایی فوق العاده مناسبی برای زندگی ایجاد کرده است. ھزینه ھای پایین زندگی باعث جذب سرمایه گذاران و گردشگران بیشتری به این کشور شده و باعث شده رنگین کمانی از ملیت ھا و دانشجویان از کشورھای مختلف را در این کشور ببینید.

 

برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما و مشاوره رایگان تحصیلی، به واتساپ یا تلگرام ما پیغام دهید تا در اولین فرصت با شما صحبت کنیم.

 

 

 

دانشگاه سراسری گرجستان:

UNIVERSITY OF GEORGIA

مزایای تحصیل در دانشگاه جورجیا: 

۱ـ دانشگاه گرجستان (جورجیا) از کیفیت بالایی برخوردار است. این دانشگاه نزدیک به ۱۲ متر مربع فضای آموزشی به ازای هر دانشجو و یک مدرس (مربی یا استاد) برای هر ۱۰ نفر دانشجو داشته و دارای نرخ ۹۰ درصد اشتغال پس از فراغت از تحصیل می باشد که با توجه به اقتصاد غیر صنعتی گرجستان دستاورد فوق العاده ای محسوب می شود.

۲ ـ مدارک تحصیلی دانشگاه گرجستان در مقطع لیسانس مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد (بجز گروه پزشکی که از هیچ کشوری در این منطقه مورد تایید نیست) ولی بهرحال مهمترین مزیت دانشگاه های گرجستان مدرک مورد تایید جهت تحصیل در دانشگاههای کشورهای تراز اول اروپا (قابل ارزیابی یعنی مجاز جهت اقدام برای شرکت در کلاسهای پیش نیاز یا آزمونهای نظام پزشکی دنیا) می باشد. اخذ گواهینامه های استاندارد کیفی انگلیس، آلمان، اسکاندیناوی و ایالات متحده و سیستم یکپارچه مبتنی بر فن آوری اطلاعات و سختگیری در منابع و مقالات علمی از جمله موارد ضمانت این کیفیت می باشند.

یادآوری میشود که اگر مقطع بعدی (مثلا تخصص برای پزشکی یا دندانپزشکی) را در کشورها و دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران بخوانید، مدارک تحصیلی شما در وزارت علوم ایران نیز قابل ارزیابی خواهد بود

۳ ـ کشور گرجستان یکی از امن ترین کشورهای دنیا بوده و پلیس و سیستم سیاسی سالم و شفافی دارد. گرجیان مهمان نوازند و به تاریخ و سنتهای خویش می بالند. هزینه زندگی و تحصیل در گرجستان ، نسبت به کل اروپا پایین و مقرون به صرفه می باشد. ملک برای خرید و اجاره از تهران ارزانتر و قیمتهای غذا و خورد و خوراک از تمام اروپا مناسبتر و ارگانیک و سالم هستند.

۴ ـ همراه با کارت اقامت تحصیلی اجازه کار نیز به متقاضیان داده می شود. خوابگاه با هزینه ماهیانه فقط ۱۵۰ دلار و امکان استفاده از اینترنت نامحدود و کتابخانه و لابراتوار و نظایر آنها (همگی رایگان) فراهم شده است.

۵ ـ امکان شرکت در پروژه های رایگان تبادل دانشجو حین تحصیل برای اروپا، آمریکا بصورت موقت و نیز طبیعتا تسهیل در مهاجرت به اروپا و امریکا پس از فارغ التحصیلی.

۶ ـ پذیرش بدون نیاز به مدرک آیلتس و تافل .

در صورت لزوم، دانشگاه راسا و بدون هزینه؛ واحدهای پیش نیاز زبانهای انگلیسی یا گرجی را برگزار میکند.

۷ ـ اساتید بسیار برجسته مهندسی، علوم انسانی و گروه پزشکی و در نتیجه امکان فعالیت تجاری براساس مدرک بلافاصله پس از فراغت از تحصیل (برای رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی یا مهندسی) فراهم است.

۸ ـ پشتیبانی از ایده های دانشجویی خلاقانه یا های تک در دانشگاه و کمپهای متعدد کاری، تفریحی و پژوهشی در طول تحصیل.

و مزایای متعدد دیگر...

 

شهریه لیسانس:

زبان انگلیسی: ۴۰۰۰ دلار

مدیریت، اقتصاد، حسابداری: ۴۰۰۰ دلار

پرستاری: ۳۵۰۰ دلار

داروسازی: ۴۵۰۰ دلار

مهندسی آی تی و کامپیوتر: ۴۰۰۰ دلار

 

شهریه فوق لیسانس: (دو سال)

مدیریت ام بی ای کلیه گرایشات: ۴۰۰۰ دلار

مدیریت آموزشی: ۴۵۰۰ دلار

حقوق تجارت بین الملل: ۴۵۰۰ دلار

مهندسی فن آوری اطلاعات: ۴۰۰۰ دلار

 

دندانپزشکی: ۵۵۰۰ دلار (۵ سال)

پزشکی عمومی: ۶۰۰۰ دلار (۶ سال)

 

 

 

ب. شهریه های فوق مبالغ سالیانه تا پایان سال ۲۰۲۳ می باشند. لطفا برای اطلاع از شهریه ها حتما با مشاور ما در شرکت گیب گرجستان مشورت نمایید.

 

دانشگاه قفقاز گرجستان 

CAUCASUS INTERNATIONAL UNIVERSITY 

دانشگاه قفقاز که در سال ۱۹۹۸ تأسیس شده است و یکی از معروف ترین دانشگاه های گرجستان به شمار می رود و دارای دانشکده های تجارت ، حقوق ، رسانه ، فناوری ، علوم انسانی و اجتماعی ، اقتصاد ، علوم سیاسی ، گردشگری ، پزشکی و بهداشت و درمان می باشد و رشته های مختلفی را در سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد. همچنین این دانشگاه با بیش از ۱۵۲ دانشگاه و مرکز آموزشی معتبر در ۵۳ کشور جهان از جمله آمریکا ، اروپا ، کانادا ، استرالیا ، چین و ... همکاری دارد. همچنین در برخی از رشته های تحصیلی امکان اخذ همزمان دو مدرک از یکی از دانشگاه های معتبر اروپایی یا آمریکایی وجود دارد.

رشته های مقطع کارشناسی در این دانشگاه دارای ۲۴۰ واحد درسی است که عموماً در ۴ سال تحصیلی (۸ ترم) ارائه می شوند ، لیست این رشته ها که همگی به زبان انگلیسی می باشند به شرح ذیل است :

مدیریت بازرگانی (MBA) : سالیانه ۵۰۰۰ دلار

فناوری اطلاعات (IT): سالیانه ۵۰۰۰ دلار

دندانپزشکی : سالیانه ۴۵۰۰ دلار

روابط بین الملل (International Relation): سالیانه ۵۰۰۰ دلار

روانشناسی (Psychology): سالیانه ۵۰۰۰ دلار

اقتصاد (Economics): سالیانه ۵۰۰۰ دلار

توریسم (Tourism): سالیانه ۵۰۰۰ دلار

مدیریت بازرگانی (MBA) : سالیانه ۵۰۰۰ دلار

رشته های مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه دارای ۱۲۰ واحد درسی می باشند و عموماً در ۲ سال تحصیلی ( ۴ ترم ) ارائه می شوند ، لیست این رشته ها که همگی به زبان انگلیسی می باشند به شرح ذیل است :

فناوری اطلاعات (IT): سالیانه ۵۰۰۰ دلار

مدیریت بازرگانی (MBA) : سالیانه ۵۰۰۰ دلاررشته های مقطع دکتری در این دانشگاه دارای ۱۸۰ واحد درسی می باشند و عموماً در ۳ سال تحصیلی ( ۶ ترم ) ارائه می شوند ، لیست این رشته ها که همگی به زبان انگیسی می باشند به شرح ذیل است :

اقتصاد (Economics): سالیانه ۵۰۰۰ دلار

مدیریت (Management): سالیانه ۵۰۰۰ دلار

 

دانشگاه پزشکی تفلیس  

TBILISI STATE MEDICAL UNIVERSITY 

 

این دانشگاه که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های گرجستان می باشد که در سال ۱۹۱۹ تاسیس شده است، از بهترین دانشگاه های گرجستان در رشته های پزشکی بوده و اساتید آن از بهترین و برجسته ترین متخصصان پزشکی کشور گرجستان می باشند. این دانشگاه با بیش از ۸۵ دانشگاه معتبر در ۲۵ کشور آمریکایی ، اروپایی و آسیایی و همچنین با ۲۰ مرکز علمی معتبر پزشکی در جهان همکاری دارد که به ارزش اعتباری این دانشگاه می افزاید.

 

رشته هایی که این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی ارائه می دهد به شرح ذیل می باشد :

 

 پزشکی (Medicine ):

این رشته در ۳۶۰ واحد درسی در ۶ سال ( ۱۲ ترم تحصیلی ) ارائه می شود و شهریه سالیانه آن ۸۰۰۰ دلار می باشد.

 

 دندانپزشکی (Dentistry ):

این رشته در ۳۰۰ واحد درسی در ۵ سال ( ۱۰ ترم تحصیلی ) ارائه می شود و شهریه سالیانه آن ۷۰۰۰ دلار می باشد.

 

 بهداشت عمومی (Public Health):

این رشته در ۲۴۰ واحد درسی در ۴ سال ( ۸ ترم تحصیلی ) ارائه می شود و شهریه سالیانه آن ۴۰۰۰ دلار می باشد.

 

 داروسازی (Pharmacy):

این رشته در ۲۴۰ واحد درسی در۴ سال ( ۸ ترم تحصیلی ) ارائه می شود و شهریه سالیانه آن ۳۵۰۰ دلار می باشد.

 

طب فیزیکی و توانبخشی (Physical Medicine and Rehabilitation): 

این رشته در ۲۴۰ واحد درسی در ۴ سال (۸ ترم تحصیلی) ارائه می شود و شهریه سالیانه آن ۳۰۰۰ دلار است.

 

 

 

 

 

دانشگاه فنی گرجستان

GEORGIAN TECHNICAL UNIVERSITY 

 

این دانشگاه خصوصی که یکی از بزرگترین دانشگاه های گرجستان به شمار می رود در سال ۱۹۲۲ تاسیس شده است . در این دانشگاه که تمرکز آن بر رشته های فنی می باشد ۲۱۱ دوره آموزشی در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری و تک دوره های تکمیلی در چهار زبان گرجی، انگلیسی، روسی و آلمانی برای دانشجویان ارائه می شود.

 این دانشگاه روابط بسیار خوبی با دانشگاه های اروپایی دارد و دانشجویان آن می توانند در صورت تمایل برای یک ترم به عنوان دانشجوی مهمان در یکی از این دانشگاه ها اقدام به تحصیل نمایند. این دانشگاه روابط خیلی خوبی با شرکت های دولتی و خصوصی معتبر در گرجستان و همچنین مراکز علمی آموزشی معتبر در جهان دارد.

رشته های مقطع کارشناسی در این دانشگاه دارای ۲۴۰ واحد درسی می باشند و عموماً در ۴ سال تحصیلی ( ۸ ترم ) ارائه می شوند ، لیست این رشته ها که همگی به زبان انگلیسی می باشند به شرح ذیل است :

 معماری (Design): سالیانه ۳۵۰۰ دلار

 مهندسی پزشکی (Biomedical engineering): سالیانه ۳۵۰۰ دلار

 مهندسی مکانیک (Mechanical Engineering): سالیانه ۳۵۰۰ دلار

 مهندسی الکترونیک (Electrical Engineering): سالیانه ۳۵۰۰ دلار

 علوم کامپیوتر (Computer Science): سالیانه ۳۵۰۰ دلار

مهندسی عمران (Civil Engineering): سالیانه ۳۵۰۰ دلار

شیمی و بیوشیمی (Chemistry and Biochemistry): سالیانه ۳۵۰۰ دلار

مهندسی ساخت و ساز (Construction Engineering): سالیانه ۳۵۰۰ دلار

رشته های مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه دارای ۱۲۰ واحد درسی می باشند و عموماً در ۲ سال تحصیلی ( ۴ ترم ) ارائه می شوند ، لیست این رشته ها که همگی به زبان انگلیسی می باشند به شرح ذیل است :

 مدیریت بازرگانی (MBA) : سالیانه ۴۵۰۰ دلار

 مهندسی پزشکی (Biomedical engineering): سالیانه ۴۵۰۰ دلار

 معماری (Design): سالیانه ۴۵۰۰ دلار

مهندسی آب (Water Engineering): سالیانه ۴۵۰۰ دلار

محیط شناسی و شراب سازی (Viticulture and Enology): سالیانه ۴۵۰۰ دلار

کشاورزی (Agronomy): سالیانه ۴۵۰۰ دلار

رشته های مقطع دکتری در این دانشگاه دارای ۱۸۰ واحد درسی می باشند و عموماً در ۳ سال تحصیلی ( ۶ ترم ) ارائه می شوند ، لیست این رشته ها که همگی به زبان انگیسی می باشند به شرح ذیل است :

 مهندسی آب (Water Engineering): سالیانه ۴۵۰۰ دلار

 مهندسی پزشکی (Biomedical engineering): سالیانه ۴۵۰۰ دلار